Szervíz szabályzat
Jótállást az elvégzett munkára és a beépített alkatrészekre a 249/2004.(VIII.27.Korm. rendelet) alapján vállalunk, amennyiben az anyagköltség és a munkadíj együttesen vagy külön-külön meghaladja 10.000,-Ft-ot. A jótállási idő: 1 hónap.
Érvényességi jogok: kijavítás vagy a munka újból elvégzése. A jótállás kizárólag a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy alapján fennálló jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
A készülék javítása, kizárólag az ügyfél által jelzett hibára vonatkozik. A készülék átvételekor, annak egyéb hibáit, az átvevő nem ellenőrzi. A szerelés közben elő kerülő hibákat, csak akkor javítja a szerviz, ha azt az ügyfél tudomására hozza, és ő azt kéri, de magukért a hibákért, melyek ilyenkor kerülnek elő, felelősséget, a szerviz nem vállal.
- A szerviz 10 000 Ft-ig külön árajánlat nélkül javít. A mennyiben a költségek, az átvételkor nem felmérhetők, de 10 000 ft-ot meghaladja, a javítást csak az ügyfél hozzájárulásával végzi el a szerviz, miután vele erről egyeztetett, az ár pontos megjelölésével.
- Beázott, leesett, fizikai sérüléssekkel behozott készülékekre, a javítás után garanciát nem vállal a szerviz, ilyen eseteben, csak a beépített alkatrészre vonatkozik a garancia.
- A szervizben itt hagyott, illetve itt felejtett készülékeket 3 hónapig őrizzük, azt követően megpróbálja az üzlet értékesíteni, ha ez nem sikerül, a készüléket 6 hónap után megsemísitjük.
- A rosszul megadott elérhetőség miatt, vagy az ügyfél akadályoztatása miatt, az üzletet felelősség nem terheli, ezért az ügyfél, kiértesítés hiány esetén is, köteles az itt hagyott készülékét elvinni.